مـنـتـدى الـشــبـــــــاب للــتـــواصـــــل
أســرة مـنـتـدى الـشــبـــاب للــتــــواصــــل تــرحــب بــك عـــزيـــزي الـزائــر أجــمــل تـرحــيـب وتـلـفـت انـتـبــاهـك أن أمــامــك خـطــوة واحــدة للـتـمـتــع بـجـمـيــع خــواص الـمـنــتــدى وذلك بـالتـسـجـيــــل لـتــكــون لك عـضـويـة كــامــلـــة تــخـــول لـك ذلـك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

أســرة مـنـتـدى الـشــبـــاب للــتــــواصــــل تــرحــب بــك عـــزيـــزي الـزائــر أجــمــل تـرحــيـب وتـلـفـت انـتـبــاهـك أن أمــامــك خـطــوة واحــدة للـتـمـتــع بـجـمـيــع خــواص الـمـنــتــدى وذلك بـالتـسـجـيــــل لـتــكــون لك عـضـويـة كــامــلـــة تــخـــول لـك ذلـك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
إستمع إلى القرآن الكريم
تحديد إتجاه القبلة
الساعة
اليومية
ساعات لجميع الدول
Place holder for NS4 only
الصحف اليومية
New Page 1

القدس

المساء

جريدة المنتخب

الصباح

الشرق الاوسط

cnn

bbc

العلم

العربيه

و.م.ع.للأنباء

الجزيرة

المدينة

الرياض

الوطن

عكاظ

الوطن

الرايه

سيدتي

جرائد مغربية

Liberation

الإتحاد الإشتراكي

المساء

الصباح

le matin

l'opinion

leconomiste

albayane

aujourdhui

maroc hebdo

almaghribia

harakamp

الأحداث المغربية

lagazettedumaroc

almountakhab

جريدة العلم -journal alalam

المواضيع الأخيرة
» من هو صاحب النفس المطمئنه؟
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالسبت أكتوبر 24, 2015 6:38 pm من طرف bouchra

» الاستغفار فوائده وفضائله
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالسبت أكتوبر 24, 2015 6:34 pm من طرف bouchra

» هل ما يفعله الشيعه في عاشوراء بدعه وضلاله
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالسبت أكتوبر 24, 2015 6:29 pm من طرف bouchra

» المسلسل التركي حريم السلطان الجزء الثاني10/1
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالجمعة يونيو 26, 2015 11:04 pm من طرف abwsohyla

» ► ■■■ ☼ كيفية فقدان الوزن بشكل طبيعي و سريع و آمن؟؟هام... - المستشار العائلي ☼ ■■■ ◄
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالثلاثاء نوفمبر 18, 2014 1:07 pm من طرف Hajarita

» بالصور: مهرجان "كشرى أبو طارق" .. بتاع الغلابة والناس اللى فوق
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالجمعة نوفمبر 07, 2014 3:38 pm من طرف Hajarita

» اياكي والكحل اثناء الحمل
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالأربعاء سبتمبر 03, 2014 12:07 am من طرف عاشقة

» عيد فطر مبارك
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالثلاثاء يوليو 29, 2014 5:57 am من طرف bouchra

» ما أسرع أيامك يا رمضان
الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Emptyالثلاثاء يوليو 22, 2014 10:32 pm من طرف bouchra

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

عدد الزوار
ملاحظة

مُـلاَحـَظَـه~: كل مايكتب في هذا المنتدى لا يعبر عن رأي إدارة الموقع أو الأعضاء بل يعبر عن رأي كاتبه فقط . .

الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض

3 مشترك

الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Empty الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض

مُساهمة من طرف noda الخميس أكتوبر 28, 2010 2:48 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

لو متضايق.....
لو مخنوق....
لو تعبان..
لو فرحان..

لو بتفكر.....
لو زعلان؟؟,..........

لو عاوز تتكلم ومش قادر
لو جواك احساس ومش عارف
لو عاوز تكون معانا
تعالى وفضفض
عبر عن احساسك ممكن تكون ,,,
صديق لينا
حبيب لينا
ممكن منك نستفيد
اتكلم بصراحه واحنا من قلبنا هنسمعك .......
عاوز تحكى قصة قولها
عاوز تفضفض عاوز تسأل واحنا نسمع ويمكن نقدر نجاوب كلنا مع بعض مفيش مشاكل بس هنا معمول عشان يكون البيت بيتك وتتكلم من قلبك

مستنيه كل الكلام .. كلام مش هيكون له نهايه
يارب التوبيك يعجبكم
noda
noda
سندريلا المنتدى مشرفة أقسام الأزياء و الاثاث والطبخ
سندريلا المنتدى      مشرفة أقسام الأزياء و الاثاث والطبخ

الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Empty رد: الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض

مُساهمة من طرف ahmed الخميس نوفمبر 04, 2010 2:23 pm

انا مضياق ومخنوق وكل حاجة كئيبة ممكن اي حد يتوقعها
اسمحولي اعبر
اكتر حاجة ممكن توجع لما تتعلق بشخص وهب الخيانة
لما تتعلق بة اوي وتكتشف انك بالنسبة لة طور بقرنين
لما تكتشف انك مجرد تسلية
لما يعمل فيها الشريف وتلاقي عكس دا خالص
لما تكتشف ان ...........كان اشتغالة
لما تكتشف انة عايزك لمجرد انة عيزك مش حب لا سد فراغ
عايز اسال سوال اية هو معني السعادة؟ سوال هيجنني
شوفو الفديو دا

عنت بخاف من الناس و معنتش بظهر بشخصيني الحقيقة الا امام قلة من الناس مع اي حد بقلب لية رمزي
لدرجة وصلت لي فترة مش بكلم حد ولاحتي عن طريق الكمبيو
هسيب الاغنية تعبر

لكن مهما حصل انا شايل لة الوفاء بالرغم من الي عرفتة
ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط

http://tigereegypt.ahlamontada.com/

الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Empty رد: الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض

مُساهمة من طرف noda الجمعة نوفمبر 05, 2010 12:38 pm

ahmed كتب:انا مضياق ومخنوق وكل حاجة كئيبة ممكن اي حد يتوقعها
اسمحولي اعبر
اكتر حاجة ممكن توجع لما تتعلق بشخص وهب الخيانة
لما تتعلق بة اوي وتكتشف انك بالنسبة لة طور بقرنين
لما تكتشف انك مجرد تسلية
لما يعمل فيها الشريف وتلاقي عكس دا خالص
لما تكتشف ان ...........كان اشتغالة
لما تكتشف انة عايزك لمجرد انة عيزك مش حب لا سد فراغ
عايز اسال سوال اية هو معني السعادة؟ سوال هيجنني
شوفو الفديو دا

عنت بخاف من الناس و معنتش بظهر بشخصيني الحقيقة الا امام قلة من الناس مع اي حد بقلب لية رمزي
لدرجة وصلت لي فترة مش بكلم حد ولاحتي عن طريق الكمبيو
هسيب الاغنية تعبر

لكن مهما حصل انا شايل لة الوفاء بالرغم من الي عرفتة
لييييييييه بس الاكتئاب ده كله الدننيا ماتستهالش اي حاجه تزعل عشانها ولا حتي تزعل ع اللي خانك واتسلي بيك حتي ممكن جدا تلاقي اقرب الناس ليك بتخونك وواخدينك لعبه عشان يتسلوا بيها بس زي مافي ناس وحشه كده ف ناس كويسه اوي وبتحبك وبتتمنالك الخير
فمتحزنش ع حد خانك او اتسلي بيك وف مقوله مشهوره اوي اذا اردت ان تبيعني يوما فلن ابيعك بل ساهديك للناس واكتب عليك مجانااااااااااااااا فانت خد بقي بالمقوله ديه اللي يبيعك بيعه بالرخيص واللي يديلك قلم اديهوله اتنين اصل الضعيف ف الدنيا ديه مالوش مكان وبينداس عليه ف الاخر فانت ماتكونش ضعيف ولا تزعل ع حد خانك وباعك
معني السعاده بقي ...............
هاقولك انا السعاده انك لما تلاقي حد بيحبك بجد وتلاقي كل اللي حواليك بيحبك وبيتمنالك الخير وانك لما تكون عايز حاجه تتحققلك بس لا تكون عايزاها بشده عشان دايما الانسان مابياخدش كل حاجه واهم من ده كله انك لو اخدت الانسان اللي بيحبك وانت بتحبه ده من رايي معني السعاده وانك برده تبقي قنوع ف الدنيا ديه عشان القناعه ديه هي اللي هاتحسسك بالسعاده من غيرها هاتحس انك انسان تعيس واكيد برده لما تبقي ناجح ف حياتك ده كله هايخليك سعيد
ماتخافش من الناس يااحمد لان مش كله وحش ف ناس كتير كويسه وبتحبك وانت اكيد هاتعرف من خلال معاملتهم معاك انا عن نفسي اقرب الناس ليا ماببتمنليش الخير وصحابي اللي هما صحابي اللي ماليش ليهم اي صله قرابه بيحبوني وبيتمنولي الخير فانت دور وهاتلاقي اللي يحبك ويقدرك بجد انت بس ماتحاولش تبقي طيب زياده عن اللزوم لان الدنيا ديه مش عايزه الا المفتح
لاء يااحمد ماينفعش ماتكلمش حد وتبقي انطوائي بالعكس ابسك وصاحب ناس جديده وكلم ناس واعرف ناس عشان تفهمهم وتعرف هما بيفكروا ف ايه انما طول مانت كده مابتكلمش حد فمش هاتعرف شخصيه اللي قدامك ولا هاتعرف تتعامل مع الناس خالص فخليك منبسط وحب الناس وحب الدنيا عشان تعرف تعيش
اتمني يكون كلامي خفف عنك شويه
noda
noda

مُساهمة من طرف ahmed الجمعة نوفمبر 05, 2010 1:03 pm

والله مش عارف اشكرك ازاي
ومعاكي حق الطيب ملوش مكان خالص لكن خيانة الحبيب دي الي كبيرة عندي علشان يوم ما بثق في شخص مش ببقي مش متوقع الخيانة
وعلي رئيك والله الي يبعني ابيعه
لكن علشان انا طيب مجرد انة لو قرر انة يشتريني هضعف وهديلة نفسي من غير حاجة ومتاكد الي يجي بالساهل يروح بالساهل
واذا رجعتلة هيبقي محل شك بالنسبالي و مش هيبقي في ثقة
والله بعد الي شفتة عنت بحاول صحيح اكرة الناس في شخصيتي
اولها تقمص دور رمزي
الثاني تعصب ديني لدرجة اني انتميت ل......... بس الحمد لله عرفت اخلع ورجعت لطبعتي
الثالث كنت استفز الي يحاول يقرب مني
ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف noda الجمعة نوفمبر 05, 2010 1:30 pm

ahmed كتب:والله مش عارف اشكرك ازاي
ومعاكي حق الطيب ملوش مكان خالص لكن خيانة الحبيب دي الي كبيرة عندي علشان يوم ما بثق في شخص مش ببقي مش متوقع الخيانة
وعلي رئيك والله الي يبعني ابيعه
لكن علشان انا طيب مجرد انة لو قرر انة يشتريني هضعف وهديلة نفسي من غير حاجة ومتاكد الي يجي بالساهل يروح بالساهل
واذا رجعتلة هيبقي محل شك بالنسبالي و مش هيبقي في ثقة
والله بعد الي شفتة عنت بحاول صحيح اكرة الناس في شخصيتي
اولها تقمص دور رمزي
الثاني تعصب ديني لدرجة اني انتميت ل......... بس الحمد لله عرفت اخلع ورجعت لطبعتي
الثالث كنت استفز الي يحاول يقرب مني
بص هو انا عن نفسي ماجربتش خيانه الحبيب ديه بس هي اكيد صعبه بس مش معني ان واحده خانتك يبقي خلاص الدنيا كلها وحشه والناس وحشه لاء خالص ممكن تحب تاني وتلاقي اللي تحبك بجد بس انت تلاقيك ماعرفتش تختار كويس بس وكان اختيارك غلط من الاول وبعدين يوم ماتفكر ترتبط بواحده او تحبها يبقي لازم تكون عارفها كويس وعارف ايه تفكيرها وتكون انسانه محترمه عشان ماتفكرش انها تجرح مشاعرك ف يوم من الايام وبعدين انت لسه صغيره وياما هاتشوف بنات كتير وهاتلاقي الكويسه والوحشه فانت لسه صغير وياما هاتشوف من الناس مش معقوله من اول مشكله تقابلك تستسلم كده وانت راجل المفروض تتحمل اومال احنا بقي نعمل ايه
انا مابقولش انك تبقي مش طيب لاء خليك طيب بس مش زياده عن اللزوم عشان الدنيا ديه عايزه المصحصح واتعامل مع الناس عادي جدا وخليك كويس مع اللي يحبك ويقدرك ووري الوش التاني للي خدعك واتسلي بيك وماتامنلهوش تاني اهم حاجه تبقي قوي وماتستسلمش من اول مشكله وعيش حياتك عادي جداااااااااااااااااا اقولك طنش وكبر وع فكره لما بتبقي عايز حد اوي وتحبه اوي وتهتم بيه اوي هاتلاقي اللي قدامك بيديلك ضهره انما لما تطنش وماتحطش ف مخك هاتلاقيه هو حايلك لحد عندك فدايما او عامه لو حبيت ماتبقاش مدلوق ع اللي بتحبه عشان مش يطنشك ويديلك ضهره ديه نصيحه مني ليك فيما بعد
بالعكس خلي الناس تحبك وانت كمان حبهم والله مفيش اي حاجه تستاهل اللي انت فيه ده
دور رمزي طب ليه بس كده ده كله عشان واحده خدعتك طظ فيها والله يابني مايهمكش اي حد اعتبرها واحده زي اي واحده او زي اي كلبه من الشارع كبر بقي وبعدين هي ماتستاهلش حاجه عشان تعمل ف نفسك كده لا كله الا التعصب الديني ده وبعدين يحصلك ده كله من اول مشكله تقابلك لازم تكون قوي عشان تعرف تعيش
عموما حاول تصلح من نفسك ومفيش اي حد كامل كلنا عيوب بس حاول انك تكلم الناس وتخليهم يحبوك واختلط بيهم عشان ماحدش بيقدر يعيش من غير الناس ومن غير مايكون ليه اصحاب وناس بيحبهم وبيحبوه ولا انت ايه رايك
noda
noda

مُساهمة من طرف صابر الجمعة نوفمبر 05, 2010 2:32 pm

بص هو انا عن نفسي ماجربتش خيانه الحبيب ديه بس هي اكيد صعبه بس مش معني ان واحده خانتك يبقي خلاص الدنيا كلها وحشه والناس وحشه لاء خالص ممكن تحب تاني وتلاقي اللي تحبك بجد بس انت تلاقيك ماعرفتش تختار كويس بس وكان اختيارك غلط من الاول وبعدين يوم ماتفكر ترتبط بواحده او تحبها يبقي لازم تكون عارفها كويس وعارف ايه تفكيرها وتكون انسانه محترمه عشان ماتفكرش انها تجرح مشاعرك ف يوم من الايام وبعدين انت لسه صغيره وياما هاتشوف بنات كتير وهاتلاقي الكويسه والوحشه فانت لسه صغير وياما هاتشوف من الناس مش معقوله من اول

ايوى كيدا يا سارة ايه لي انا سمعو هههههه هههههه وانت سكت لها يا احمد هههه ليه
مش شايف قالت انت لسه صغيره وياما هاتشوف بنات كتير وهاتلاقي الكويسه والوحشه فانت لسه صغير وياما هاتشوف ايوى هتشووووووف صحيح انت صغير ههههه يعني صغير على الحب هههههه
اشوفكم مبسوطين يا حبيبي
اعمل بنصحتها يا سي أحمد ههههههه
تقبلوا مروري

أخوكم صابر اوعى تزعلو من كلامي د انا صـااااااااااااااااااااااااابر هههههه
صابر
صابر
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف ahmed الجمعة نوفمبر 05, 2010 2:36 pm

والله عندك حق كلامك خلاني اخذ بالي من حاجة يوم ما حصلت المشكلة اقرب صحابي لي الوحيد الي عرف يوصلي ديما لما بزعل اوي بقعد في مكان معين الا وهو كلية الصيدلية وجة وقعد يتكلم معايا لحد ما هديت
وبعدين كل ما احول انسها واقفل الصفحة وافتح صفحة جديدة القيها طلعاي زي العفريت المصيبة جارتي وانا علشان انسي لازم مشفهاش لكن علي مين عليها في دراسة لجدول موعيدي يعني من الاخرمرصود لا ونصحة لما الاخ الفاضل سبها جاية ناقص تعيط تحت ايدي وتقول ارجعلي دا كلة وانا صابر انما تقولي ان مفيش حد قبلك
ومش عارف اية وتطلع الحمد لله في راي مش مظبوطة علي اية
وانا والله والله والله بتجري وريا من شهر 7 وانا كل ما تيجي تسلم عليا
اقولها اة اهلا اذيك وفي يوم كانت هتهور وتيجي تقلهالي (انها ترجع لي)
كنت ناز ل علي السلم وهي مستنية الاسنسير فكنت نازل الدور 15 علشان الاسنساربيجي اسرع شفتها روحت مستهبل قال يعني مش واخد بالي ومكمل علي السلم راحت مندياني وبتقولي انت زعلان مني قلت لا طبعا
وقصدت اخد حقي وقلتها لا ابدا ازاي في حد يزعل من اختة
قال يعني معرفش حكايةالاخ الي رماها دا ان يعني مخدتش استبن حد ما توصلي والله من محاولتها منت بقعد علي السلم مع الشلة كانت تخرج مع صحبتها وتقعد بردة علي السلم واي اغنية اشغلها تروح مشغلها وريا بعد كدا منت في رمضان بعمل زينة فلقيت كيس شبسي طلعلي مين الي بعتة هي نزلت عندهم الدور اعمل كهربة فانوس لوحد صحبي ياسلام انتهزت الفرصة صح الصح كنت قبل ما انزل عندهم كنت وقعت من علي السلم وشفتني فلما نزلت عندهم فكانت وقفة فقلتها ابعدي عني علشان ممكن اقع فقالتي متخفش انا مسكاك
كنت قبلها بكلم عن تامر حسني مع واحد صحبي فنا رئي فية قلتة وقلت علية انة شاب ملزق اما نزلت تحت راحت دخلت بيت صحبتها عشر ثواني والله وطلعت تاني لقتها مديا النوبايل بتعها لصحبتها فراحت مشغلة تامر فقالت اقفلية مبحبوش لا مبطقوش .
لكن هي مش عارفة اني عارف
رئيك ارجعلها ولا لا بارغم من اي عرفتة واخلاص من الهم ولا لو رجعت الهم يزيد
ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف ahmed الجمعة نوفمبر 05, 2010 2:38 pm

والله اخدت بالي لكن مش مشكلة ياعم صابر غلطة مطبعية واشكرك علي مرورك ولان الموضوع مش بتاعي
ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف noda الجمعة نوفمبر 05, 2010 2:52 pm

صابر كتب:بص هو انا عن نفسي ماجربتش خيانه الحبيب ديه بس هي اكيد صعبه بس مش معني ان واحده خانتك يبقي خلاص الدنيا كلها وحشه والناس وحشه لاء خالص ممكن تحب تاني وتلاقي اللي تحبك بجد بس انت تلاقيك ماعرفتش تختار كويس بس وكان اختيارك غلط من الاول وبعدين يوم ماتفكر ترتبط بواحده او تحبها يبقي لازم تكون عارفها كويس وعارف ايه تفكيرها وتكون انسانه محترمه عشان ماتفكرش انها تجرح مشاعرك ف يوم من الايام وبعدين انت لسه صغيره وياما هاتشوف بنات كتير وهاتلاقي الكويسه والوحشه فانت لسه صغير وياما هاتشوف من الناس مش معقوله من اول

ايوى كيدا يا سارة ايه لي انا سمعو هههههه هههههه وانت سكت لها يا احمد هههه ليه
مش شايف قالت انت لسه صغيره وياما هاتشوف بنات كتير وهاتلاقي الكويسه والوحشه فانت لسه صغير وياما هاتشوف ايوى هتشووووووف صحيح انت صغير ههههه يعني صغير على الحب هههههه
اشوفكم مبسوطين يا حبيبي
اعمل بنصحتها يا سي أحمد ههههههه
تقبلوا مروري

أخوكم صابر اوعى تزعلو من كلامي د انا صـااااااااااااااااااااااااابر هههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد ضحكتني اوي
ع فكره انا كنت قاصده اقوله انه صغير ع اللي هو فيه مش ع الحب ماتوقعنيش ف الكلام والنبي هههههههههههههههههههه
طبعا احمد هايسمع الكلام مش كده ياحمد ههههههههههههههههه
اكيد مش هانزعل ده انت صاااااااااااااابر هههههههههههههههههههههههههههه
شكرا لمرورك الجميل
noda
noda

مُساهمة من طرف noda الجمعة نوفمبر 05, 2010 3:05 pm

ahmed كتب:والله عندك حق كلامك خلاني اخذ بالي من حاجة يوم ما حصلت المشكلة اقرب صحابي لي الوحيد الي عرف يوصلي ديما لما بزعل اوي بقعد في مكان معين الا وهو كلية الصيدلية وجة وقعد يتكلم معايا لحد ما هديت
وبعدين كل ما احول انسها واقفل الصفحة وافتح صفحة جديدة القيها طلعاي زي العفريت المصيبة جارتي وانا علشان انسي لازم مشفهاش لكن علي مين عليها في دراسة لجدول موعيدي يعني من الاخرمرصود لا ونصحة لما الاخ الفاضل سبها جاية ناقص تعيط تحت ايدي وتقول ارجعلي دا كلة وانا صابر انما تقولي ان مفيش حد قبلك
ومش عارف اية وتطلع الحمد لله في راي مش مظبوطة علي اية
وانا والله والله والله بتجري وريا من شهر 7 وانا كل ما تيجي تسلم عليا
اقولها اة اهلا اذيك وفي يوم كانت هتهور وتيجي تقلهالي (انها ترجع لي)
كنت ناز ل علي السلم وهي مستنية الاسنسير فكنت نازل الدور 15 علشان الاسنساربيجي اسرع شفتها روحت مستهبل قال يعني مش واخد بالي ومكمل علي السلم راحت مندياني وبتقولي انت زعلان مني قلت لا طبعا
وقصدت اخد حقي وقلتها لا ابدا ازاي في حد يزعل من اختة
قال يعني معرفش حكايةالاخ الي رماها دا ان يعني مخدتش استبن حد ما توصلي والله من محاولتها منت بقعد علي السلم مع الشلة كانت تخرج مع صحبتها وتقعد بردة علي السلم واي اغنية اشغلها تروح مشغلها وريا بعد كدا منت في رمضان بعمل زينة فلقيت كيس شبسي طلعلي مين الي بعتة هي نزلت عندهم الدور اعمل كهربة فانوس لوحد صحبي ياسلام انتهزت الفرصة صح الصح كنت قبل ما انزل عندهم كنت وقعت من علي السلم وشفتني فلما نزلت عندهم فكانت وقفة فقلتها ابعدي عني علشان ممكن اقع فقالتي متخفش انا مسكاك
كنت قبلها بكلم عن تامر حسني مع واحد صحبي فنا رئي فية قلتة وقلت علية انة شاب ملزق اما نزلت تحت راحت دخلت بيت صحبتها عشر ثواني والله وطلعت تاني لقتها مديا النوبايل بتعها لصحبتها فراحت مشغلة تامر فقالت اقفلية مبحبوش لا مبطقوش .
لكن هي مش عارفة اني عارف
رئيك ارجعلها ولا لا بارغم من اي عرفتة واخلاص من الهم ولا لو رجعت الهم يزيد
لاء طبعا مش ترجعلها اوعي تعمل كده وبعدين مادام خانتك مره يبقي هاتخونك اتنين وتلاته وانت بقي ع قد ايديها ان شاء الله وكمان كانت بتحب واحد غيرك ولما جه سابها عايزه ترجعلك سوري يعني ديه مش عندها دم وبعدين انت مش لعبه ف ايديها عشان ترجعلها وقت لما تعوزك تجيلها ولما تكون مش عايزاك تسيبك لاء يااحمد ماترجعلهاش وبعدين اللي تعمل كده ديه تبقي واحده مش كويسه وفكر ان البنت اللي انت هاتحبها ف يوم من الايام هاتكون زوجتك يعني لازم تكون واثق من اخلاقها
بالنسبه للحوارات اللي عملتها ديه فطنش وسيبك منها وقولها كده وش انك مش عايز ترجعلها تاني وماتديهاش اي اهتمام وحاول تنساها لانها بجد ماتستاهلكش
واوعي تفكر فيها تاني ده من رايي
noda
noda

مُساهمة من طرف ahmed الجمعة نوفمبر 05, 2010 3:06 pm

بعدين جد يزعل من صابر دا اسمه مصبرني علي الي انا فية وعلي بفكر اغير اسمي لصابر ايوب
ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف ahmed الجمعة نوفمبر 05, 2010 3:17 pm

والله عندك حق في كل كلمة وانا متحمس اني اشفها والله هديها شلوت يوديها اسوان وكويس انها جت من عند ربنا اصلها دمياطية
وبعدين ممكن تعملها 70 مرة ومش مرة والله اول مرة اتخم في الناس والله ربنا يقويني واخلص ثانوي عام بعد كدا ابقي ارجع افكر ودا طبعا مع الاهل لا اختيارتهم هي الاصح وفي مثل بيقول الي اكبر منك بيوم يعرف عنك بسنة والله فكرة موضوعك حلوة لانها بجد استريحت
واتشال من عليا هم كبير اوييييييييييييي ارجو تثبيت الموضوع
ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط

الـــبـيت بــيـــتـــك ... تـــعالى و فـضـفض    Empty من أكثر من يشرع في خيانة الحب والمشاعر

مُساهمة من طرف صابر الجمعة نوفمبر 05, 2010 3:49 pm

تحيه بكل الحب وتقدير
لكما وأعضاء ومشرفين
وبعد

الموضوع : من أكثر من يشرع في خيانة الحب والمشاعر
الشباب أو البنات ؟

ماهي أسباب الحقيقية تكون وراى خيانة الحب ؟
وترك المحبوب مع ذكريتات جميله وأحلام ورديه ؟؟

اي حب
أو ماهو الحب
الذي يدور في خاطركم
لالالالا
لا تقولوا أنها علاقه بين شاب وفتاة
وحب وعشق وهيام
وأحلام وردية

لحظه

وهمسه
هل يعلم الولدين بها !!!
هل هذي العلاقة شرعية ؟؟؟

100% الجواب لا

أذا أكيد هي علاقة غير شرعية
وتكون نهايتها غالبا بالخيانة

والنتيجة شباب وفتيات يحملو قلوب مجروحه
وأحزان وهموم وهم في أعمار الزهور

همسه
الحب شي جميل
وأجمل أن يكون تحت سقف الشريعة أسلامية
كحب الزوج لزوجته وبالعكس

وبعد هذا المشوار الطويل

ارجع أسال نفس أسؤال ولكن بتعديل بسيط

من هو الذي يسارع في الخيانة ... الشباب أم البنات ؟؟
بمعنى من يحمل قلبة حتى يرميه في الحب وعلاقات غير شرعية ؟؟؟؟؟
ويخون أهله وأهل من يتعرف على يه ؟

واترك لكم الجواب .

متصحى يا سي أحمد .....هههه انت كمان يا سندرلا ههههه
تحياتي

صابر
صابر
عضو مميز
عضو مميز

مُساهمة من طرف ahmed الجمعة نوفمبر 05, 2010 5:21 pm

اولا دي بتبقي حاجة غصبة عنك واحساس جواك وغالبا ممكن متعرفش تمسك نفسك انا اة مسكت نفسي3 سنوات بس ضعفت ورحت صرحتها انت نفسك ممكن تضعف وتحب وبعدين في الحب ااعمال بالنيات يعني ممكن غرضك شريف ذي ماكنت بحلم او العكس
زي ما اعرف واحد صحبي ماشي مع7 والله ما اعرف مقسمهم ازاي لكن انا عيزك تبقي في مكاني وشف تصرفك اية لان دي حاجة الي بعملها قلبك مش عقلك ولمعلوماتك انا عمري ماكلمت بنت غيرها وانشاء الله بعد الايام السودة الي شفتها هتبقي الاخيرة والحياة تجارب وكل ابن ادم خطاء وخير الخطائين التوابين ولا رئيك اية ؟ ممكن من موضوعي دا ناس تبعد عن الطريق الي اخرتة حادثة سودة وابقي افدت غيري هي دي فايدة لما كل واحد يهتم بحال التاني ولا اية وانا عن نفسي مش بخبي حاجة علي والدي ولا والدتي لانها في رئي تبقي سرقة لو خبيت عليهم حاجة
ahmed
عضو نشيط
عضو نشيط

مُساهمة من طرف noda الجمعة نوفمبر 05, 2010 6:50 pm

ahmed كتب:والله عندك حق في كل كلمة وانا متحمس اني اشفها والله هديها شلوت يوديها اسوان وكويس انها جت من عند ربنا اصلها دمياطية
وبعدين ممكن تعملها 70 مرة ومش مرة والله اول مرة اتخم في الناس والله ربنا يقويني واخلص ثانوي عام بعد كدا ابقي ارجع افكر ودا طبعا مع الاهل لا اختيارتهم هي الاصح وفي مثل بيقول الي اكبر منك بيوم يعرف عنك بسنة والله فكرة موضوعك حلوة لانها بجد استريحت
واتشال من عليا هم كبير اوييييييييييييي ارجو تثبيت الموضوع
طب كويس انك اقتنعت بكلامي بس مش تنتقم منها بس عرفها انك خلاص مش هاترجعلها وبس وطنشها وخلاص
ايوه اسالني انا بنات عايزين حرقهم هههههههههههههههه
ايوه والله فكر ف الثانويه العامه وريح نفسك المهم تخلص الثانوي ع خير اصله لوحده هم والله
كويس انك استريحت احنا تحت الامر اي مشكله احنا تحت الامر ههههههههههههههه
وف النهايه بهديلك الاغنيه ديه لاقيه عليك ههههههههههههههههه

عدل سابقا من قبل ساره في الجمعة نوفمبر 05, 2010 7:43 pm عدل 2 مرات
noda
noda

مُساهمة من طرف noda الجمعة نوفمبر 05, 2010 7:21 pm

صابر كتب:
تحيه بكل الحب وتقدير
لكما وأعضاء ومشرفين
وبعد

الموضوع : من أكثر من يشرع في خيانة الحب والمشاعر
الشباب أو البنات ؟

ماهي أسباب الحقيقية تكون وراى خيانة الحب ؟
وترك المحبوب مع ذكريتات جميله وأحلام ورديه ؟؟

اي حب
أو ماهو الحب
الذي يدور في خاطركم
لالالالا
لا تقولوا أنها علاقه بين شاب وفتاة
وحب وعشق وهيام
وأحلام وردية

لحظه

وهمسه
هل يعلم الولدين بها !!!
هل هذي العلاقة شرعية ؟؟؟

100% الجواب لا

أذا أكيد هي علاقة غير شرعية
وتكون نهايتها غالبا بالخيانة

والنتيجة شباب وفتيات يحملو قلوب مجروحه
وأحزان وهموم وهم في أعمار الزهور

همسه
الحب شي جميل
وأجمل أن يكون تحت سقف الشريعة أسلامية
كحب الزوج لزوجته وبالعكس

وبعد هذا المشوار الطويل

ارجع أسال نفس أسؤال ولكن بتعديل بسيط

من هو الذي يسارع في الخيانة ... الشباب أم البنات ؟؟
بمعنى من يحمل قلبة حتى يرميه في الحب وعلاقات غير شرعية ؟؟؟؟؟

واترك لكم الجواب .

متصحى يا سي أحمد .....هههه انت كمان يا سندرلا ههههه
تحياتي

اهلا بيك اخي صابر
اولا شرفت موضوعي
ثانيا كلامك صح ميه الميه وانا مقتنعه بيه جدا بس للعلم انا عن نفسي مارتبطش بحد او كلمت ولد وحتي لو ارتبطت بواحد او حبيته فلازم اكون معرفه اهلي لاني مابحبش اعمل حاجه من وراهم
بالنسبه لحرام وحلال فهي اكيد حرام بس برده مفيش انسان مابيغلطش واحنا شباب فلازم نحب وبعدين حضرتك اكيد عشت الايام ديه ههههههههههههههه
فكل سن وليه حياته وليه تفكيره واكيد حضرتك دلوقتي مش زي زمان وف الاخر ديه بتبقي مشاعر وبتبقي احاسيس مابنقدرش نتحكم فيها لان سننا كده يعني احنا دلوقتي مثلا زي مايبقي عندنا30سنه اكيد لاء فكل مرحله بتختلف عن التانيه
بالنسبه للسؤال
من هو الذي يسارع في الخيانة ... الشباب أم البنات ؟؟بمعنى من يحمل قلبة حتى يرميه في الحب وعلاقات غير شرعية ؟؟؟؟؟
اخ صابر ديه كلها مشاعر حضرتك انسان عاقل وناضج وكل واحد ع حسب اخلاقه يعني مثلا ف اتنين مرتبطين تلاقي الشاب من دول ماسك ايد البت وهاريها حب وكلام رومانسي ف بقي بنات غير كده خالص فده كله ع حسب ترتبيه البنت وايه ف الاخر اللي بترضي يعني من الاخر كده العيب ع البنت اللي بتسمح بكده انما ف حب تاني انك تحب الانسان اللي قدامك بكل احترام من غير مسك ايد وكلام من ده وطبعا يكون الاهل عارفين بحيث انه ف يوم من الايام هايجلها ويتقدملها انما غير كده انا مابسميهوش حب كده بيبقي اسمه ضحك او تسليه بمعني اصح
شكرا لنصيحتك اخي صابر وصدقني انا صاحيه جدا وواعيه للي بقوله و مش كل الناس زي بعضيها
شرفت موضوعي اخي صابر وربنا مايحرمنا من مشاركاتك
noda
noda